26.08.2012

Ogłoszenie parafialne .

Ciężko jest mi to pisać, ale niestety nie mam wyboru. Gdybym wam tego nie wyjaśniła sama miałabym swego rodzaju wyrzuty sumienia...Nie wiem kiedy będzie następny rozdział, ani kolejne. Nie mogę konkretnie określić kiedy się pojawią, ponieważ jutro wyprowadzam się na 2, może 3, góra 4 miesiące do babci, gdzie raczej nie będę miała mobilnego internetu. Ba w ogóle żeby jakiś był, Oczywiście jak mi się uda ukraść komuś przez Wi-Fi to wejdę i pogadam z wami i jak napiszę rozdział to wstawię. Jest to jednak poważna sprawa, ponieważ sądzę, że wielu/wiele z was czekało na rozdziały, które nie wiadomo kiedy się pojawią. Na roku szkolnym postaram się wykorzystywać przyjaciółkę, żeby za mnie wstawiała rozdziały, ale jednak będzie to już ostatnia klasa gimnazjum i wypadałoby się przyłożyć o przedmiotów, z którymi mam problemy jak fizyka. Moja przyjaciółka również może nie mieć zbytnio czasu, na załatwianie moich , cóż trzeba to przyznać drugorzędnych celów. Jak zapewne wiecie zamierzam, zakończyć bloga. Od razu zapewniam, że epilog i podsumowanie blog, zamieszczę dopiero jak wprowadzę się do nowego domu z mobilnym netem oraz obiecuję wam, że wtedy zrobię dłuuuugiego twitcama. Nie wiem jeszcze jak to jest, ale zobaczymy jak mi wyjdzie. Poinformuję was wcześniej, bo mam nadzieję, że będziecie go oglądać :)) Błagam was o jedną rzecz. Nie zostawcie mnie, tylko dlatego, że przez jakiś czas będę miała problemy z blogiem i nie będę dodawać zbyt często rozdziałów. To że teraz jest mało komentujących w pewnym sensie rozumiem, bo wakacje itp. Ale już niedługo może was ubyć , a mi zabraknąć chęci do dalszego pisania, choć to drugie jest mało prawdopodobne. I jak zakończę tego bloga, to zamierzam poprowadzić nowego. Albo o One Direction z Niall'em lub Hazzą w roli głównej, albo o chłopakach z Janoskians, którzy również zawładnęli moim małym serduszkiem. Dziękuję wam, za ten czas kiedy byłyście ze mną i za ponad 48 tys. wejść. To bardzo wiele dla mnie znaczy. Kocham was i nie zapominajcie o tym ♥♥♥
Carol
xoxoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz