13.09.2012

Happy Birthday Niall ♥

 Nasz Irlandczyk kochany właśnie dzisiaj kończy 19 lat O.o  O japierdziele. Jak ten czas szybko leci. Ja pamiętam jeszcze jak on  występował w X-Factorze, a tu proszę różne Music Awardsy xd Hmm czego by mu tu życzyć. Bo przyznajcie jest ideałem i wgl. Ma wszystko czego potrzeba. Rodzinę, przyjaciół, oddanych fanów. Ale może coś wymyślę. No to tak. Niall życzę Ci :
- żebyś zawsze chodził uśmiechnięty
- żebyś w bardzo niedługim czasie znowu zobaczył się z rodziną
- żebyś znalazł dziewczynę, która pokocha Cię za to jaki jesteś ( Carol zawsze do wzięcia, więc Call me maybe ? )
- żeby chłopcy zawsze byli z Tobą
- żeby fani kochali Cię now i forever xd
- żebyś spotkał się z Obamą
- żebyś nigdy się nie zmienił, bo kochamy Cię takiego jakim jesteś.
Wszystkiego najlepszego Niall !♥♥♥


PS. Staram się dokończyć rozdział, więc proszę bądźcie cierpliwe, gdyż w szkole jestem w ostatniej klasie i chciałabym poprawić niektóre oceny, więc muszę się uczyć. I uprzedzę następne pytania. Postanowiłam dodać jeszcze dwa rozdziały i the end. Zakończenie będzie raczej szczęśliwe i pojawiła się nowa sonda. Zapraszam do głosowania i pozdrawiam wszystkich

1 komentarz:

  1. Niall ♥
    Szkoda, że tylko jeszcze 2 rozdziały... Co ja potem będę czytać.? :C

    OdpowiedzUsuń