17.05.2012

Wyjaśnienia.!

Jeeeeej. Chciałabym was bardzo , ale to bardzo bardzo przeprosić za to, że tak długo musicie czekać na rozdział, ale niestety jest parę powodów przez które moja praca nad nim się strasznie opóźnia. No to tak przez kilka ostatnich dni nie miała dostępu do internetu lub był on bardzo ograniczony, nie mam niestety weny ( za to pomysł jest ) , nastała  dla mnie dość ciężki tydzień ( nie tylko przez naukę ) oraz dzisiaj zaczęłam podejrzewać, że mogę mieć anginę - 2 w ciągu 5 miesięcy ^^ No i jeszcze massive fank you ludzie za ponad 20 000 wejść O.O Jesteście kochani.! ♥♥♥ Nikt nie kocha was bardziej ode mnie. ♥ A i chciałam was poinformować ( tylko mnie nie zjedzcie ), że zamiast nad rozdziałem pracuję nad zakładką o naszych chłopcach. Zamierzam pododawać o każdym po kilka faktów oraz dużo dużo obrazków czy gifów :) Mam nadzieję, że mi wybaczycie i wyczekacie do następnego rozdziału. Love you all ♥♥♥
+ jak chcecie pogadać to piszcie na gg: 5195014 , twitter lub poszkole
++ na pocieszenie  ♥


 nie ma to jak dancing w supermarkecie XD





I want ♥


 oczywiście ♥ mówcie mi pani MaliHoraPayneTommoStyle'sowa :D
















No do do następnego kochani

2 komentarze:

  1. Nic się nie martw, poczekamy na rozdział.. a z zakładki o chłopakach będziemy się baaaardzo cieszyć!!!! :* Zdrowiej i przekaż buziaki dla Jacky i Miki :****
    Twoja wierna (w zdrowiu i w chorobie :p) fanka
    Wik :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdział, na pewno coś ci przyjdzie do głowy ;D
    Przy okazji zapraszam na mojego nowo założonego
    bloga o modzie : http://styylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń