14.02.2012

Walentynki < 3

Z racji tego iż mamy Walentynki, a właściwie to one się już kończą XDD, ale to nie ważne. Życzę wam żebyście byli szczęśliwi i kochani. Żebyście kochali swoje drugie połówki już zawsze na zawsze , a jak ich nie macie to żebyście je szybko znaleźli < 33 Muszę wam gorąco podziękować, że jesteście tu ze mną i czytacie te moje wypociny. Bardzo się cieszę, że wam się podobają. <333 Kocham was. < 333 A moich fanów jak na razie mamy 17.! Jesteście niesamowici.!   I kochajmy chłopaków z One Direction coraz mocniej < 3333 A co do rozdziału to może ukaże się jutro, a jak nie to pojutrze, gdyż dzisiaj  podczas turnieju piłki siatkowej ( w którym zajęłyśmy 3 miejsce. jestem z nas dumna XD ) doznałam kontuzji dłoni. A mianowicie pękło mi naczynko w dłoni i nie mogę jej za bardzo przemęczać i wgl. grać w piłkę też nie -.- Ale jak mi się uda to jutro dodam rozdział. I postaram się , żeby był dłuższy i ciekawszy.A i tutaj zwracam się do osób anonimowych. Proszę was, żebyście się chociaż podpisywali.  Dobranoc kochani < 333


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz